Home » Fóruns » DBManager General
 
tijdens het hardlopen volledig (291 visualizações)
tijdens het hardlopen volledig Postado em 07/03/2019 03:04 por s1881110323
Ik waardeerde Nike Air Max 90 Womens de Trail Rocket hoe langer ik in de schoen rende, maar de teenendoos bleef een probleem voor mijn vrij matig brede voorvoet. Bij langere uitstapjes, wanneer mijn voeten de neiging hebben om slechts een beetje te zwellen, voelden de zware overlays op de teenendoos zich beperkt, en bij afdalingen voelde mijn voet in de voorkant van de schoen gepropt doordat de hiel wegglipte.

Om deze neiging te bestrijden, heb ik de zeer achterste oogjes (hielvergrendeling) dichtgenaaid waardoor ik nauwelijks genoeg kant had om de schoenen vast te maken. Kleine ontwerpfout, maar vervelend genoeg.

Scott heeft het platform, de tussenzool en de buitenzool op deze schoen genageld, wat me enthousiast maakt voor een tweede versie. In al mijn jaren dat ik schoenen op lopers monteer, moet ik nog een voet tegenkomen Nike Tanjun Femme die breed in de middenvoet was en Adidas Zx Flux Womens toen taps toeliep door de tenen.

Ik heb geen idee hoe schoenbedrijven (Scott is hier niet de enige) eindigen met deze ontwerpen in het bovenwerk die waarschijnlijk meer op mode dan op functionaliteit zijn gebaseerd. Een nieuw ontworpen bovenwerk zou de Trail Nike Air Max 2017 Heren Rocket als een topcomponent in de lichtgewicht parcoursracecategorie plaatsen vanwege de uitstekende overgang en lichtgewicht bescherming.

De Trail Rocket zal een must zijn voor langlaufers die op zoek zijn naar een minimaal gevoelsschoen met voldoende bescherming voor de ultraafstanden.

De Minimus 10 is een aanbevelenswaardige minimale schoen die bovenop een mooi stabiel platform staat. De schoen is perfect in koelere natte omstandigheden en loopt goed tussen de weg en het pad. Omdat het een multisportschoen is, heeft het absoluut het vermogen om aangepast te worden aan verschillende andere activiteiten, met name crossfit trainingen.

De grootste veranderingen in deze schoen vinden plaats in het opnieuw ontworpen bovendeel. Brooks gebruikte dezelfde principes van asymmetrische veters en een mid-foot Nav-band, maar verbeterde deze Nike Air Max Thea Womens veel. De Nav Band is geüpgraded naar een elastische siliconenstof die echt de middenvoet omhelst en net genoeg flexibiliteit heeft om wat rek voor alle voettypen te bieden.

De tong wikkelt zich nu over de bovenkant van de voet helemaal naar de laterale zijde die dit gewikkelde gevoel verhoogt en een handige barrière vormt voor vuil dat in de schoen kan komen.

Het ontwerp van deze tong is fantastisch, omdat het de ophoping of beweging van de tong tijdens het hardlopen volledig verlicht. Worstveters lopen door oogjes die over de tong zijn bevestigd en bieden extra steun via de middenvoet.

Een combinatie van gelaste en genaaide overlays is consistent met de laatste twee versies van de schoen in termen van ontwerp. De grootste verandering zit hem in de pasvorm door de teenendoos van de schoen, die veel groter is gemaakt om een ??veel Nike Air Pegasus 83 Homme bredere voorvoet te accommoderen.

Banning / dbtools.com

tijdens het hardlopen volledig (291 previews)
 
Home » Fóruns » DBManager General