Home » Fóruns » DBManager General
 
delen in de hiel en het door (241 visualizações)
delen in de hiel en het door Postado em 08/03/2019 12:20 por s1881110323
De onstabiele ondergrond vereist een schoen die beschermt, stabiliseert en je voet veilig voelt. De Salomon XR Crossmax 2 www.sakerestaurant.cz stevige tussenzool "TLC" (Transition Link Carriage constructie) schuim geeft stabiliteit en structuur voor trailruns. Het stevige tussenzoolschuim helpt bij het reactievermogen van de schoen en een stabiele overgang van energie. Het vrouwelijke model is specifiek ontworpen met een mediale middenzool om "de natuurlijke bewegingsvrijheid van vrouwenvoeten te respecteren, anatomische vrouwenspecificiteiten". Hoewel het voor maximaal comfort Nike Air Max Command Womens zorgde, voelde het schuim hoog aan en maakten de schoenen dik wanneer ze op gladdere oppervlakken liepen.

Bovendien geeft het schuim met dubbele dichtheid plus gegoten EVA steviger steun aan de voet om de schoen te stabiliseren. Pronatie helpt de schokabsorptie van de voet. Als overpronatie is mijn boog vlak en vereist extra stabiliteit in de tussenzool om de stress op mijn kuiten te verminderen. De mediale misole gebouwd in de Salomon Crossmax 2 hielp mijn pronatie te stabiliseren en ondersteunde de binnenkant van mijn voet om mijn pas te corrigeren.

De beschermende TPU-teendop gaf extra steun aan de voorkant en zijkant van de schoen bij hardlopen op moeilijk terrein. De SensiFit-technologie van de middenvoet en de voorvoet zorgt voor een veilige en "gewiembare" pasvorm. Op hobbelig terrein voelden deze schoenen stevig aan, maar Nike Air Max 270 Pánské op gladdere paden was de veilige pasvorm comfortabel en beschermend.

De non-markering Contagrip buitenzool is samengesteld uit een verscheidenheid aan rubberen patronen om de schoen te stabiliseren. Van een chevron "V" -patroon om grip te krijgen op het terrein, tot het backfoot "brick" -patroon dat een soepele overgang in passen bevordert, het geavanceerde technologische ontwerp is niet onopgemerkt. Hoewel dit ontwerp zou helpen met een heuvelachtig terrein, gaf de dikke buitenzool wat onstabiliteit in mijn run. Op rustigere paden zorgde het voor eenvoudige overgangen, een comfortabele rit en voldoende kussen.

Ik moet zeggen dat ik erg sceptisch was toen ik deze schoenen voor het eerst kreeg, omdat ze erg zwaar en onhandig leken te zijn dan waar ik normaal aan gewend ben.

Echter, na een paar uitstapjes in de schoen, merkte ik Nike Air Max 90 Femme dat ik op dit moment niet alleen verbaasd was over hoe goed de demping was, maar ook dat ze over behoorlijke flexibiliteit beschikten. Ik merkte dat ik langzaam maar zeker steeds meer aangetrokken werd door mijn hersteldagen.

Hoewel gewicht op bepaalde momenten beslist een probleem voor me was bij langere runs, leek het erop dat de pasvorm en het kussen het wogen, vooral toen mijn benen in elkaar sloegen.

Net als bij de 10 gebruikt de Glycerine 11 Brooks DNA-demping over de gehele lengte van de tussenzool. Dit materiaal biedt nog steeds dezelfde geweldige schokabsorptie terwijl het enige responsiviteit biedt waar schoen bekend om staat.

De belangrijkste wijziging aan deze versie is dat de kunststof schacht, of DRB-accel zoals deze werd gemaaid, is verwijderd en opgevuld met meer tussenzool en buitenzoolmateriaal. Wat dit doet, Nike Air Max Command Damen verhoogt de demping van de schoen en cre?ert een groter land naar beneden als je door de voetstaking gaat.

Dit maakt de schoen nu een echte neutrale schoen, dus een woord van waarschuwing voor eerdere dragers die de extra stabiliteit nodig hebben die je nodig hebt om ze een proefrit te geven voordat je je aan deze nieuwe versie commit.

De buitenzool is nog steeds gebouwd met hetzelfde rupsplatform als bij de 10. De 11 heeft het nog een Adidas Superstar Dames stap verder door het te verbeteren en op te delen in de hiel en het door de middenvoet- en voorvoetgebieden te strekken.

Dit in combinatie met de omega-flex-groeven van de voorvoet helpen bij het vertragen van impactkrachten en geven de schoen een soepele, natuurlijke overgang.

Banning / dbtools.com

delen in de hiel en het door (241 previews)
 
Home » Fóruns » DBManager General