Home » Fóruns » DBManager General
 
nietje zijn in je rotatie voor (241 visualizações)
nietje zijn in je rotatie voor Postado em 07/03/2019 11:54 por s1881110323
Nu in zijn tweede decennium van productie, Brooks biedt een herziene Trance 12 aan de kleine maar loyale volgende de schoen onderhoudt. Het is geen geheim dat de Adrenaline de Nike Air Pegasus 92 Femme superster is van de Brooks-stabiliteitslijn, maar de Trance heeft een paar eigenaardigheden. Met de Trance kunnen hardlopers alle ingredi?nten van topkwaliteit verwachten die Brooks heeft. Volledige dempingsmateriaal van DNA, premium bovenmateriaal en een visueel opvallend bovenwerk zijn hier allemaal aanwezig. Zoals eerder, is de Trance 12 bedoeld om de hardloper te behagen die extra ondersteuning en premium functies van hun schoenen verlangt.

Ik heb de Trance 10 een paar jaar geleden getest en was minder dan enthousiast over zijn prestaties op het gebied van stabiliteit. Toen ik op de zeer aantrekkelijke Trance 12 gleed, was ik aangenaam verrast dat Brooks blijkbaar hard heeft gewerkt om deze schoen te verbeteren. De demping leek iets responsiever en de schoen stabieler met behoud van een traditionele Brooks-pasvorm.

De www.hamsterylittlebillys.nl Trance 12-middenzool begint in zijn kern met een volledige lengte van de Brooks-DNA-dempingscompound. DNA wordt verondersteld een aanpasbaar kussen te zijn dat bij langzamer tempo zacht wordt en het sneller draait. Met andere woorden, het is zachter als het harder wordt geraakt. Dit wordt gevormd door Brooks BioMoGo tussenzoolschuim dat milieuvriendelijker moet zijn dan schuimen van concurrenten. Zodra het op een stortplaats terechtkomt, beweert Brooks dat het 50 keer sneller zal ontleden dan conventionele ontwerpen.

Interessant is dat Brooks de Trance een nieuw mediaal ondersteuningspostontwerp heeft gegeven dat er anders uitziet dan het oudere PDRB-ontwerp (Progessive Diagonal Roll Bar). Ik weet niet zeker wat Brooks dit ontwerp noemt, want elk naambordje is weggelaten uit de schoen en Brooks 'eigen website biedt ook geen idee.

Lateraal zien we een langwerpig gesegmenteerd Nike Air Pegasus 83 Femme Caterpillar crashpad dat is ontworpen om de schoen soepel te laten liggen en om het even welke onhandigheid weg te laten. Op de buitenzool gebruikt Brooks geblazen rubber aan de voorkant voor extra kussen en steviger koolstofrubber in de hiel voor duurzaamheid. Brooks Omega Groove flex-kanaal is uitgehouwen in de buitenzool om de voet van staking naar toe te leiden.

Wat ik in de toekomst graag zou willen zien, is een serie voor bredere mensen zoals ikzelf en loopschoenen, omdat ik ervan overtuigd ben dat de CloudTec zich ideaal leent voor het rennen en navigeren op afdalingen. Natuurlijk zal dit een verandering in de ringconfiguratie en een meer abrasief loopvlak met een zwaardere rubber vereisen. Het bovenmateriaal moet een versterkte band rond de hele zool hebben om ervoor te zorgen dat scherpere stenen niet tot voortijdige tranen leiden.

Op dit moment zijn natte Nike Air Max 90 Dámské oppervlakken op gepolijst gesteente zeker nog steeds glad en hebben een speciaal rubber nodig. Hardlopers die het pad opgegaan en echt de grond moeten voelen, willen ook een andere schoen als een Inov8 overwegen. Totdat ON een trailschoen uitbrengt, zullen de meeste trailrunners onder de meeste omstandigheden goed worden bediend door de nieuwe Cloudrunner.

De 880v3 is geen schoen die in een winkelomgeving veel aandacht van mij zou trekken. New Balance is niet mijn merk van voorkeur geweest. Maar na het testen van deze 880v3s is mijn horizon uitgebreid. Het glas is verbrijzeld en ik zal New Balance zeker een frisse blik geven.

Als je lichte, neutrale schoenen waardeert, maar niet in minimalistische stijl bent, dan is de 880v3 misschien wel jouw plekje. Deze schoen zal een nietje zijn in je rotatie voor lange runs, trainingen voor halve marathon / marathontempo en onderhoudsbeurten. Ze moedigen een gezonde, rollende pas aan en Nike Air Max 97 Femme hebben een goede return-energie waardoor ze (en u) een stap voor zijn op de concurrentie tijdens het trainen voor het rennen op afstand.

Banning / dbtools.com

nietje zijn in je rotatie voor (241 previews)
 
Home » Fóruns » DBManager General