Home » Fóruns » DBManager General
 
delen van de hiel zijn erg ver (245 visualizações)
delen van de hiel zijn erg ver Postado em 28/02/2019 01:55 por s1881110323
Zoals eerder vermeld, is dit de eerste keer dat ik verliefd ben geworden op het rij- en dempinggevoel van een North Face-schoen. Zachtere EVA-demping werd gebruikt onder het voetbed en het is alleen iets steviger gedurende de rest van de tussenzool.

De rit is veel zachter dan elke andere TNF-schoen die ik eerder heb gedragen, en doet meer denken aan een geweldige wegschoen zoals de Saucony Kinvara of een Nike LunarTempo.

Ongeacht de staking van de voet, zult u de soepele rit van de Litewave TR waarderen, en als spits van de middenvoet was ik erg blij om te zien hoeveel demping voor de voorvoet was inbegrepen.

Dit soepele gevoel wordt Adidas Nmd Femme geholpen door een 6 mm hakdruppel waardoor de Litewave TR een raceflatachtig gevoel krijgt.

De North Face gebruikt een zeer eenvoudig buitenzoolpatroon dat eerder te zien was op hun Ultra Smooth-modellen, en deze buitenzool doet het het beste op droog en niet-technisch parcours en op wegen.

UltraTAC-rubber wordt door het grootste deel van de buitenzool gebruikt, die relatief kleverig is, vooral op steen. Helaas heeft deze lage profiel gesleept loopzool niet goed in modder of klei, en significant glijden vond plaats wanneer de omstandigheden slordig werden.

Het bovenwerk van de Litewave is relatief naadloos en net zo eenvoudig als de rest van de schoen. Met wat gelaste versterking op de middenvoet, evenals de teenbumper, merkte ik dat het genoeg bescherming bood voor alle mogelijke paden die ik kon werpen.

Het weefsel van Nike Air Zoom Pegasus 33 Femme het gaas met dubbele dichtheid dat in het bovenwerk wordt gebruikt, is vrij dik, waardoor het duurzaam is, maar enigszins water dat wordt vastgelegd na waterovergangen.

Sommige recensenten hebben geklaagd dat het gebied waar de voorvoet buigt aan de mediale zijde in hun voet sneed vanwege de rubberen bekleding die daar eindigt, maar ik had dat probleem niet. In feite had ik geen problemen met het Litewave TR-bovenwerk.

De hielbeker is flexibel maar niet slordig, de hielkraag en -tong zijn opgevuld maar niet overdreven, en de platte veters zijn goed ontworpen en niet te lang of kort.

De met rubber beklede neus biedt voldoende bescherming als je een teen op een rots vastpakt, maar het algemene gevoel van de bovenkant niet verstijft.

De teenendoos is breed genoeg zonder slordig te voelen en dit is een schoen die comfortabel Nike Internationalist Femme aanvoelt voor drie uur trail, zowel op als neer steile hellingen. Het wordt trouwens op ware grootte uitgevoerd.

Laten we beginnen met de buitenzool. Op de foto hierboven ziet u dat de buitenzool erg gesegmenteerd is. Brooks noemt deze constructie "Full Length Segmented Crash Pad" en wat het doet is zich aan te passen aan uw landing en hiel-tot-teen gang om altijd het ideale grondcontact en stabiliteit te bieden.

De grootste "ontkoppeling" bevindt zich in de hiel waar de laterale (externe) zijde rust onder een laag DNA-tussenzool terwijl het mediale (interne) deel rust onder een laag van het hardere schuimmateriaal. De twee delen van de hiel zijn erg ver van elkaar verwijderd. Het idee is dat, afhankelijk van waar je tijdens het lopen landt, de schoen aan die kant anders zal samendrukken om je enkel te helpen en te ondersteunen.

De rest van de buitenzool lijkt op het "wafel" -patroon van Nike en ik vond er geen probleem mee. Rubber ziet er na ongeveer 100 mijl vrijwel onveranderd uit.

Als u dichtbij genoeg kijkt, ziet u een kleine TPU (plastic) schacht net onder de boog. Het biedt meestal torsiestabiliteit maar deze is zo klein dat ik niet eens zeker weet of het iets doet. Nou, het Nike Free 5.0 Damen maakt niet echt uit - de rit is stabiel en de schoen buigt niet onnodig over de lengteas.

Nu - wat een geweldig kenmerk van de Brooks Adrenaline GTS 16-zoolunit is, is hoe breed de basis is.

Banning / dbtools.com

delen van de hiel zijn erg ver (245 previews)
 
Home » Fóruns » DBManager General